I år tilsmilede vejrguderne Sankt Hans arrangementet ved søen. Høj sol og rigtig midsommer.
Ingen tvivl om det bare er lidt sjovere i godt vejr.
Ca 3000 mennesker mødte op til arrangementet hvilket er særdeles flot. Kystens Perle havde travlt både med spisende gæster i restauranten og salg af pølser og øl på pladsen.
Borgmesteren afholdt igen i år båltale inden bålet på søen blev tændt. I år havde Østbirk Savværk været så venlige at sponsorere nåletræs skaller og det blev et super flot bål.

