Sankt Hans på Bygholm Sø

I år tilsmilede vejrguderne Sankt Hans arrangementet ved søen. Høj sol og rigtig midsommer.

Ingen tvivl om det bare er lidt sjovere i godt vejr.

Ca 3000 mennesker mødte op til arrangementet hvilket er særdeles flot. Kystens Perle havde travlt både med spisende gæster i restauranten og salg af pølser og øl på pladsen.

Borgmesteren afholdt igen i år båltale inden bålet på søen blev tændt. I år havde Østbirk Savværk været så venlige at sponsorere nåletræs skaller og det blev et super flot bål.

Relaterede Indlæg
Storfangeraften 2026

BLB afholdt fredag den 19/6 årets Storfangeraften. En traditionsrig aften hvor klubben...

Ålekongernes nat

Årets første marathon efter ål og sandart afholdtes natten mellem 6 og...